چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
پیام تبریک هیات مدیره خانه مطبوعات استان قم به مناسبت روز خبرنگار

حوزه/ ۱۷ مردادماه، سالروز شهادت «محمود صارمی» به نام «روز خبرنگار» نامگذاری شده که این روز امسال نیز مصادف با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و پاسداشت رسانه‌ رسای واقعه‌ عظیم کربلا حضرت زینب کبری سلام الله علیها شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه؛ متن پیام تبریک هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم به مناسبت روز خبرنگار به این شرح است:

بسمه تعالی
۱۷ مردادماه، سالروز شهادت «محمود صارمی» به نام «روز خبرنگار» نامگذاری شده که این روز امسال نیز مصادف با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و پاسداشت رسانه‌ رسای واقعه‌ عظیم کربلا حضرت زینب کبری سلام الله علیها شده است.

رهبر معظم انقلاب در بیانی فرمودند «بدون خبرنگار لحظه ها ماندگار نمی شود» که این امر بیانگر اهمیت رسالت کار خبرنگاری است و روز خبرنگار نیز فرصت ارزشمند و مغتنمی برای نکوداشت مقام شامخ خبرنگاران و اهالی رسانه است که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه گام بر می دارند و بی شک رسالت خبرنگاران در انعکاس رویدادها و اطلاع رسانی از وقایع در راستای آگاه سازی جامعه، پیشبرد اهداف و از میان برداشتن مشکلات و نارسایی ها بسیار حایز اهمیت و تعیین کننده است.

هیات مدیره خانه مطبوعات استان قم به منظور بزرگداشت روز خبرنگار، سلسله رویدادهایی در این ایام برای اعضای محترم خانه پیش بینی کرده که در روزهای آتی اجرایی خواهد شد.

ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی خبرنگاران، عکاسان و اهالی رسانه استان قم مجدد روز خبرنگار را به اعضای محترم خانه مطبوعات استان قم تهنیت عرض نموده؛ توفیقات آنان را در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و کریمه اهل بیت ( علیهم السلام ) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha